K3ndUr! FiM4d & w4wa

28/12/2008 - kenduri kahwin fimad ngan wawa...alhamdulillah, dpt jugak aku menghadirkan diri ke kenduri diorg walaupun minggu sblm tu 21hb kenduri kt umah wawa aku tk dpt pegi. Selamat Pengantin Baru WAWA & FIMAD!!!!!!Semoga bahagia dan berkekalan selamanyaa....dh ade berita gembira nnt khabar2 kan l aa eh

ni aku ada letak skit gambar yg aku sempat snap...maapla ye, gambar tak berapa clear....tak bawak camera hehehe

aku bersama sama pengantin perempuan (wawa)

aku paling suka lampu2 kt katil tu..menarikkk :-)

sekali lagi gambarku dan syarina bersama sama pengantin

pasangan pengantin (wawa & fimad)


To WAWA & FIMAD :
"SELAMAT PENGANTIN BARU"
Moga berkekalan selama-lamanya
(dpt berita gembira jgn lupa bgtau hahaha)




1 comments:

cikyuSnida said...

welcome bebeh~ i love you