Welcome 2010

Welcome 2010!!! jadi, apekah azam aku untuk tahun ni?? hmm....azam ku untuk thn ni adalah........(biarla aku sorg je yg tau ape azam aku thn ni...) bersempena dgn kedatangan thn 2010 ni, aku x ke mana2 pn...hanya berada di rumah saje. tak berperasaan plak nak kuar g tgk bunga ape kt mana2....sbb dr umah dpt nmpak byk bunga api..KLCC, IKEA, Dataran Merdeka,KL Tower, byk lg tmpat lain yg aku tk tau lokasi sebenar tmpat bunga api tu huhu sempat la jugak rakan video bunga api..tp ade satu video ni husband aku rakam...dekat je ngan umah...meh kita layan bunga api meta~~


video

kira ok la dpt tgk bunga api dr umah...leh tgk banyak bunga api hahaha sian kt awan, berkepul kepul asap mercun memenuhi ruang udara....perhaps end of this year need to plan where to go to see fireworks sempena thn baru 2011 plakss...hehe jommmmm~~~

0 comments: