TTC

hi all..today as 1st day work after long Hari Raya holiday, aktiviti aku adalah google blog2 org. topik yg aku google adalah berkenaan dgn TTC.rupa2 nya ramai yg senasib dengan aku dan ada yg lebih lama dr aku. aku kagum sbb tgk dorg sgt sabar dan their partner give full support. aku tersentuh bila baca one of the blog psl TTC. byk kali keguguran tp tak penah putus asa utk cuba dan terus cuba. kalo nak bandingkan dengan diri aku ni, brape percent je yg aku dh usahakan.


mmg tak dinafikan yg aku mmg terasa bila tgk anak2 org lain membesar..pstu dgr kawan2 semua dah conceive. tambahan plak yg kawen sama2 dh anak 2.mmg sgt2 sedey. tp lumrah kehidupan, mungkin belom rezeki aku dan suami. kami hanya mampu berdoa padaNya agar aku dan suami juga dpt merasai nikmat bergelar ayah dan ibu.


0 comments: