Vacation in Bandung (Part Akhir)

last part of the vacation is the day to go home...
mlm akhir b4 balik, kami tidur sgt nyenyak. mana tak nyenyak..badan dah di manjakan dgn urutan spa setelah semalaman berjalan n bershopping. bgn subuh pstu tido balik...budget2 time untuk mandi n packing barang b4 bertolak ke airport. siap packing, turun untuk check out pstu mintak receptionist call taxi untuk amik kitorg dr hotel. sementara tnggu taxi smpai, kami mengisi perut dgn free breakfast kt hotel. 

hotel tempat persinggahan kami di sana

dah kenyang, taxi pun smpai..sepanjang jalan untuk ke airport tu, mcm2 gelagat ktorg tgk hehe tambang dr hotel ke airport lg murah kalo di comparekan dgn harga tambang masa kami smpai. agak awal smpai di airport, kami pn lepak2 kt dlm sementara tunggu flight. tgh dok tunggu tu, ada la nmpk sorg selebriti tv3 (pembaca berita buletin utama) which aku tak ingat nama beliau n aku tak cam pn haha aku slalu nmpak artis kt luar mmg tak prasan pn..husband aku je yg cam (nmpak sgt aku ni tak amik peduli, sape org sekeliling aku). kebetulan plak masa kitorg g spa, pekerja spa tu ada tnya knal tak selebriti malaysia ni, dia pn dtg ke sini untuk spa hahaha so, aku assume org yg dimaksudkan adalah pembaca berita ini...
sempat curik jugak gmbr dorg (sesi meluah perasaan)

hmm..dlm stgh jam tunggu br la dgr announcement bgtau flight dh smpai and dah boleh masuk ke tempat menunggu. tgh beratur nak masuk ke tmpat menunggu, kami nmpak org yg dtg sama flight ktorg pn balik pada hari yg sama haha peramah jugak la org itu sbb dia tegur laki aku...tp tak sure plak knape dia nak tegur. tp tak kisah lahh..sbb mamat yg tegur tu boleh tahan ensem kuikuikui (gateinya aku, padahal laki kt sebelah hahahaha) 

tgh beratur nak naik flight
 3 jam penerbangan, akhirnya kami sampai ke malaysia. alhamdulillah...selamat...

tggu sape tu bang
so, tu lah ceritanya berjalan2 di bandung...

2 comments:

Ella said...

selebriti nye yg laki ke yg pompuan?

me and myself said...

yg ppuan...pembaca berita kt tv3